pátek 6. května 2016

MOTD: Purple Innocence


Dřív jsem hodně kombinovala hodně výrazné líčení s hodně výraznými rty. Byl to chaos, snažila jsem se odlišit, ale krásný a obzvláště tmavý rtěnky si zaslouží být tím hlavním bodem.

Zvolila jsem tedy pigment, který se krásné blendí a hodně tomu napomáhá užasný štětec od e.l.f. Jinak musím zmínit, že mám na recenze a looky plno nové kosmetiky od užasné Gabrieli, která jak je hodná, tak je šikovná, takže pokud budete mít cestu kolem stavte se v Olympii, Brno do Sephory a třeba si nechte upravit obočí, ale teď už dost chvály a zpátky k líčení. Tento look je celkově ve znamení pigmentů, bílý jsem dala nakonec i přes pohyblivé víčko, nakreslila linky, tentokrát stínem a bylo hotovo. Obočí jsem si začlaupravovat pouze brow gelem, protože jsem konečně docílila svého, dokonalého obočí s kterým jsem odjakživa měla problémy a schovávala jsem jej za ofinu.

Makeup: Estee Lauder Double Wear - Desert Beige (Gabriela)
Korektor: Bourjois - Beige Rosé (Gabriela)
Pudr: e.l.f. high definition powder (Gabriela)
Obočí: BeYu Eyebrow Gel 3 (Gabriela)
Primer: Benefit Lemon Aid (Gabriela)
Stíny: Pigment Glazel & Lanmei (Gabriela)
Linky: Makeup Revolution Black Heart (Gabriela)
Rtěnka: Astor Lipcolor butter Matte - 026 Royal Diva (135,-)

1 komentář :

  1. Odstín Royal diva také mám a musím říct že je moc pěkný a celkem jsem spokojená i s výdrží, na to že je z kolekce "lip butters", tak drží dobře. Líčení je moc hezké.

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi