středa 3. prosince 2014

OUTFIT: Green Autumn

Dlouho jsem nic nenapsala, ale nebyl prostě čas a já toho měla spoustu na práci. Konečně přidávám nějáký článek a to první outfitový, který je ještě z října, kdy jsem byla fotografovat svou kamarádku fotografku a tak jsem toho rovnou využila. Je to vyloženě outfitový, jelikož jsem to uplně neplánovala a tak jsem se v líčení až tak uplně nesnažila, ale dočkáte se i dalších, kde už se zaměřím i na líčení.
K botům se stále ještě dostávám. Dřív mě bylo uplně jedno co mám na nohách, však na nohy se nikdo nedívá... Teď už jsem jinýho názoru a to, že by měli být sladěné se zbytkem outfitu a nebo prostě se podívat po nějákých univerzálních, což jsou tyto černé boty na mírným klínu od vietnamců. Jak jsem psala teprve s k botům dostávám, takže ještě jsem se k nim nedostala tak, abych za ně utrácela.
Tuto kabelku jsem dostala od mámy k narozeninám. Jediný požadavek byl, aby byla velká a se cvočkama. Líbí se mi strašně barva a škoda, že ji fotoaparát prostě nezachytí. Snažila jsem si hrát na fotce s barvami a zkusit se přiblížit, ale stále to není ono. Zbytek outfitu je zelená bunda, která je sice teď vidět všude, ale mně se prostě zamlouvá a já ji chtěla za každou cenu. Kalhoty klasický modrý skinny jeans a nakonec bordo triko, který jsme zapomněly vyfoti.
Triko: Lidl (nepamatuju/limitka)
Bunda: H&M (1300,-)
Kalhoty: F&F (599,-)
Boty: Vietnamci (499,-)
Kabelka: Vietnamci (249,-)

Makeup: Dior Star Porcelain (Vzorek)
Linky: Essence Gel Eyeliner (akce - 20,-)
Rtěnka: Avon - Fresh Fig (Vzorek)

1 komentář :

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi