čtvrtek 4. prosince 2014

MOTD: Gold Wine


Dnešní článek je jen krátká dokumentace dnešního líčení a moje změna barvy vlasů. Doufám, že poslední, protože už bych si chtěla držet jednu barvu a maximálně jen vylepšovat odstín, který mám (chtěla bych si držet hnědou do zrzava). A teď už konečně k líčení. Už večer předešlý den jsem měla představu zláté, oramované růžovou do vínova a moje představa se mi celkem povedla. Dřív jsem bez linek nedala ani ránu a teď naopak vůbec nebo jen jemné jako dnes na zvýraznění pohledu a zahuštění řas. 
Barva na vlasy: Garnier Color Sensation 5.35 (89,-)
Makeup: Lidl Cien - 100Ivory (50,-)
Vínový stín: Sleek I Divine Acid (kolem 250,-)
Zlatý stín: Qianyu (cenu neznám)
Tvářenka: Essence silky touch blush - 60 life´s a cherry (nepamatuji)
Balzám: Maybellin Baby Lips - Pink Punch (60,-) 

1 komentář :

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi