čtvrtek 25. prosince 2014

MOTD: Golden Shine

Na Vánoce jsem byla doma a tak jsem byla celý den odlíčená. Dnes jdeme za mojí rodinou tzn. vylezu z baráku a tak jsem si připravila tento look. Nakonec jsem šla do klasických zlatých odstínů doplněných hnědou a po dlouhé době vytáhla mou oblíbenou a vůbec první rtěnku, kterou jsem s koupila a je kvalitní. Je mi líto, že bohužel mám špatný světlo a to venku u okna taky není zrovna nejlepší díky počasí a proto jsou fotky takové bez života, což mě mrzí. 
Na začátku jsem nanesla tlustou linku bílou jumbo tužkou, takže to při zavřených očích udělalo tento efekt, což se mi moc líbí a ani jsem s tím upřímně moc nepočítala, prostě jsem chtěla mít větší intenzitu barvy u řas. Jinak brzy čekejte recenzi na paletku z které je i tvářenka z tohoto looku.

Makeup: Rimmel Lasting Finish Nude 010 (189,-)
Stíny: Elf Eyes Lips Face (darovaná), Qianyu (taktéž darováná)
Obočí: Essence Eyebrow (darovaný)
Tvářenka: Výprodej v dělnickém domě (50,-)
Řasenka: Rimmel Wonderfull (nepamatuji)
Rtěnka: Maybelline colorsensational 422 (nepamatuji)

1 komentář :

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi