pondělí 26. ledna 2015

30 beauty questions TAG

Na blogu u Bianca Principessa jsem našla tenhle užasný beauty TAG a rozhodla jsem se ho taky vyplnit, protože ráda odpovídám na různé dotazy a o to víc, když se týkají kosmetiky. Tak jdeme na to.

1| Pomatuješ si na svůj první kosmetický produkt?
Tuším to byla obyčejná kajalová tužka na oči, kterou jsem ve 12ti brala mamce z kabelky. Můj vlastní byl asi makeup od Miss Sporty, který mi později koupila a používala jsem ho jako korektor :D

2| Specifikuj perfektní řasenku, měla jsi takovou?
Fíha, jelikož ja až tak na řasence nelpím a nosím ji jen protože to bez ní zkrátka vypadá blbě a moje řasy si dělají stejně co chtějí, tak mi je to v celku jedno, ale teď jsem spokojená s Rimmel Scandaleyes Volumeflash, kterou jsem dostala k Vánocům.

3| Jaké krytí preferuješ u makeupu?
Podle toho jak je na tom moje pleť a co dělám za look. Někdy mám krásnou pleť, že na ni dam jen krém a zapudruji. Když mám pleť začervenalou s nedostatky tak mi většinou stačí krytí střední. Vysoké krytí bych použila na fotomakeup nebo na tzv. vyhlazený look na kterým si dávám záležet.

4| Oblíbená high-end značka?
Zatím nemám a spíše bych se chtěla do budoucna zaměřit na levnější kosmetiku a radit i těm co na high-end značky nemají. Samozřejmě si časem udělám radost nějákou lepší značkou, ale ne že bych se na ni uplně přeorientovala.

5| Jakou kosmetiku jsi vždy chtěla vyzkoušet, ale nedokázala jsi se k ní dostat?
Dostat jako tak bych se k ní mohla, ale zatím je to pro mne zbytečně drahá investice. Chtěla bych určitě vyzkoušet něco od Urban Decay.


6| Oblíbená značka z drogérie?
No tak to asi nemám, záleží produkt od produktu. Od Essence mám hodně ráda gelové linky. Vůbec špatné nejsou stíny od Cien.

7| Nosíš umělé řasy?
Parkrát už jsem je měla a plánuji si nějáké koupit, ale pravidelně ne.

8| Druh kosmetiky, bez které nevylezeš z domu?
Jediný co fakt potřebuji je řasenka a domalovat obočí aspoň jemně. Jinak jak už jsem psala pleť mám většinou v pohodě a bez řasenky to prostě vypadá divně.

9| Jakýho produktu si nejvíce vážíš a opatruješ ho?
Asi svoje 2 sleek paletky a štětce, i když jsou celkem obyčejné i tak nevím co bych bez nich dělala.

10| Jak často nakupuješ kosmetiku? Chodíš kupovat po jednom nebo víc naráz?
To je různé. Někdy si vzpomenu, že něco potřebuji a letím pro to a někdy si řeknu mám nějáký peníze navíc a zajdu do drogerky, koupím třeba 5 produktů, který potřebuji a líbí se mi, No a někdy na to nemám a i když mi to láme srdce tak delší dobu do drogerky nejdu :D

11| Máš kosmetický rozpočet nebo je ti to jedno?
Jak už jsem psala buď na to mám nebo nemám a podle toho kupuji. Dokážu utratit za jeden den i 600, ale někdy dám za měsíc jen 100 nebo nic.

12| Používáš k nákupu zákaznické karty? Ovlivňuje tě to ke koupi něčeho co nepotřebuješ?
U Tety mám zákaznickou kartu a plně ji využívám, chodím tam nejčastěji, když zajdu do Rossmanna nebo DMka tak hodně vyjmečně, proto tam žádné kartičky nic nemám. A spíše využívám toho, že si koupím něco co potřebuji, ale před akcí jsem na to neměla, utracím za kosmetiku, ale nikdy ne zbytečně.

13| Jaký typ kosmetiky si kupuješ nejčastěji?
To se u mne asi nedá říct, kupuji co mě zrovna napadne, že potřebuji.

14| Existuje značka, kterou nemůžeš vystát?
Proti značce jako takové nic nemám, spíš moc nemusím malý holky s MAC, NARS etc. Přijde mi to zbytečné a ano možná trochu hraje roli závist, přiznám to, ale kdybych jo chtěla mohla jsem to mít jako malá taky, ale nepotřebovala jsem to, nechybělo mi to.

15| Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení?
Ne


16| Máš oblíbené místo na nákup kosmetiky?

Jak už jsem psala tak nejraději nakupuji v Tetě a pak podle toho kde mají jaké značky.

17| Starostlivost o pleť: Zkoušíš nové věci nebo máš vlastní rutinu?
Mám rutinu, která se časem mění. Dřív jsem to tolik neřešila, ale například poslední asi 2 roky se mi začíná projevovat suchá pleť a hodně dlouho jsem nevěděla co s tím a zkoušela všechno možný. Nyní peeling a pořádně promasírovat s měsíčkovou vazelínou a vše v pohodě. Chci vyzkoušet podkladovou bázi, ale zatím to vidím jako zbytečnou investici, jelikož mast vše vyřešila a makeup mi drží krásně + pitný režim.

18| Oblíbená Bath & Body značka?
Tohle já moc neřeším :)

19| Kdyby jsi mohla používat jen jednu značku, která by to byla?
Z toho co mám odzkoušené asi Sleek nebo Catrice.


20| Jaká značka má podle tebe nejhezčí obaly?
Jednoznačně TheBalm jejich vtipné retro obaly zbožňuji.

21| Jaká celebrita má vždy nejlepší makeup?
Na někoho to možná bude moc, ale vždycky perfektní makeup má prostě Jeffree Star.


22| Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
Na internetu nakupuji hodně, ale ke komsetice jsem se ještě nedostala. Zatím jen štětec na ebay a Sleek paletka jedna od Plum Foolery a druhá přes vinted.cz.

23| 5 tvých nejoblíbenějších youtuberek?
Getthelouk, Petralovelyhair, Lauren Curtis, Shaanxo a Jaclyn Hill

24| Máš ráda multifunkční produkty?
Pořádně ani nevím co si pod tím představit, ale třeba ráda pouřívám tvářenku jako stíny.

25| V jaké fázi líčení jsi nemotorná?
Linky už za těch pár let zvládám celkem slušně, ještě asi musím dopilovat dokreslování obočí, ale kdyby jste ho viděli tak rok zpátky tak to byl děs a hodně problém mi dělá tvářenka, snad nový štětec to vyřeší.

26| používáš podkladovou bázi pro oční stíny?
Používala jsem I♥Stage, ale moc nadšená jsem s ní nebyla. Chci ještě nějáké dát šanci, ale zatím se spokojím s Catrice Camouflage.

27| Kolik produktů použiješ za den na vlasy? (ne když si umýváš vlasy)
Tak když si neumývám vlasy tak asi žádný. Výjmečně si dám masku z vajec, oleje a kávy, ale jinak všechno při umytí.

28| Co používáš jako první? Korektor nebo makeup?
Napřed si dám makeup potom korektor.

29| Uvažovala jsi někdy nad kosmetickým kurzem?
A víte, že ano. Do budoucna bych moc chtěla, momentálně nad tím až tak neuvažuji.

30| Co na mekupu miluješ?
Nemaluju se ani tak, že bych se citila škaredá, aspoň teď už ne, ale makeup mě prostě baví, že mohu být každý den jiná, že je to vlastně takový umění a Váš obličej je plátno a zpříjemní mi to prostě ráno.


2 komentáře :

  1. tento tag sa mi páči, vždy keď naň narazím nedokážem sa odtrhnúť, kým nedočítam do konca:DD

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi