pátek 23. ledna 2015

FIRST IMPRESSION: Sleek Snapshots

Dnes tu jsem s prvním dojmem na paletku Snapshots od Sleeku, kterou jsem si nedávno pořídila. Musím říct, že na mne konzistencí působí o něco lépe než má první paletka ACID, zdají se mi maslovitější a o něco malinko pigmentovanější, ale stěžovat si nemohu ani na jednu. Paletka mě hodně zaujala, hlavně díky výběru barev. Užasná mermaid modrá, kterou jsem i použila na první líčení. Fialové není taky nikdy dost a najdou se tu i nádherné stíny na jednoduché nude líčení v hnědé. Prostě univerzální paletka pro ty, co mají rádi barvičky, ale ne třeba pokaždé.
Když přejdeme k samotnému líčení použila jsem na celé víčko odstín sandwalker. Na pohyblivé víčko jsem nanesla již zmiňovaný, nádherný odstín summer breeze (mermaid), oko vykonturovala purple haze a rozjasnila užasným champain odstínem martiny, který jsem použila i pod obočí. Líčení jsem doplnila krásnou rtěnkou od Avonu, která je k těmto očím jako stvořená.

Makeup: Použit pouze zapudrovaný hydratační krém (60,-)
Pudr: Rimmel Match Perfection 103 True Ivory (199,-)
Stíny: Sleek Snapshots (180,- vinted.cz)
Řasenka: Volume Flash Scandaleyes (dárek), Rimmel Wonderfull (nepamatuji)
Rty: Avon colortrend Twisted sister
Tvářenka: Essence Road Trip Highway to pretty! (výhra od drogerie Teta)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi