neděle 15. února 2015

MOTD: I See Lotus Flower

Některé dny prostě nemáte náladu nic vymýšlet, ale chcete tvořit a ne a ne nic vzejít. V těchto dnech mi vždycky pomůže užasná GetTheLouk, kterou jistě znáte a pokud ne hnedka se podívejte!
 Dnes mě zaujal její look I See Cassiopeia, nemám sice tuto Narsí krásku, ale to pro mne byla výzva a tak jsem si hned vzpoměla na krásný stín ze Snapshots paletky - ano využívám jí teď často - proto ten název Cassiopeia prostě nahradil Lotus Flower. Základ jsem pak trochu poprášila s Magenta Madness, aby to udělalo ten narůžovělý nádech jako má Cassiopeia. Rtěnku jsem našla nejpodobnější co jsem měla, protože zatím nemám tak velkou sbírku a bylo hotovo.

Makeup: Rimmel Lasting Finish Nude 010 (189,-)
Tvářenka: Essence Silky Touch Blush 60 life´s a cherry (80,-)
Kontura: Rimmel Match Perfection 103 True Ivory (199,-)
Stíny: Sleek Snapshots (180,- vinted.cz), Elf paletka (Darovaná)
Rtěnka: Luxe Stiletto Red (Vzorek)

1 komentář :

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi