středa 22. října 2014

Autumn Brown Makeup

Předem se omlouvám za kvalitu fotek, ale ve foťáku vypadali skvěle a dám je do počítače a hrůza :( Ale nevadí, dnes jsem chtěla něco podzimního a původně jsem měla na rtech fialovou, ale byl to lesk, který jsem dostala a dnes zkoušela poprvý a nebyl mi na rtech příjemný. Jako další v pořadí byla tahle krásná čevená a když už jsem zvolila výrazné rty tak to chtělo světlé oči. Neměla jsem náladu na barevné, ani šedé tóny a tak jsem využila toho, že mám konečně zásobu hnědých :D Líčení se mě osobně moc líbí jen musím zapracovat na vytváření autoportrétů, nafotím kohokoliv, ale sebe mám prostě problém :D Příště to snad bude lepší.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi