pondělí 6. října 2014

Spring makeup


Tak nakonec což jsem taky čekala se video nepovedlo. Kvalita uplně v háji, v počítač se mi nevím proč ani nespustilo a prostě katastrofa - jakmile začnu vydělávat koupím kameru, i tak se určitě bude hodit. Příště teda zdokumentuji aspoň fotkama, tohle líčení zatím máte jen skrz finální fotku. Tohle líčení mě připomíná jaro a chtěla jsem s ním nahradit to škaredé počasí. Zároveň si myslím že mi i ladí k očím, zelená k zeleným vůbec nevypadá špatně a žlutá to tak krásně rozjasní jako sluníčko :) Jako doplňek jsem zvolila růžovou rtěnku, protože zatím mám jen 3 a ani jedna z těch 2 se nehodila jak tato. Rtěnky určitě napravím a dokoupím, doteď jsem je moc nepoužívala, ale teď poslední dobou jsem jim něják přišla k chuti :D

Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi