pondělí 6. října 2014

Rychlý střílecí TAG


Od GetTheLouk jsem převzala tenhle rychlý bezpřemýšlecí TAG. Chtěla jsem vám ho natočit bohužel na zrcadlovce mi u videa odešel zvuk :( TAG tedy bude psaný, ale pokusím se později vykouzlit aspoň tichý tutoriál s popisky na líčení.
Zkrátka rychle, nemyslet a střílet!

____________________________________________________________________________________________________________

1. Neoblíbenější forma volného času?

Ježiši vůbec když nad tím nesmím přemýšlet mě nenapadá jak odpovědět :D forma volného času? jako co dělám no tak asi ležet v posteli, koukat na tlevizi a relaxovat nejlépe s přítelem.
2. Kdybys měla být zvíře, které by to bylo?
Mopsík určitě mopsík já to plemeno psa prostě žeru jeho povahou, vzhledem a je to prostě užasný psík :D A taky vzhledem k mé zálibě užasný model na focení.
3. Nejoblíbenější dopravní prostředek
Limuzína :D ano nikdy jsem v ní nejela, ale určitě bych to neodmítala. Kdo by se chtěl mačkat v MHD nebo v malém autíčku a trápit se ještě navíc s řízením, když to někdo odřídí za vás a máte plno prostoru jen pro vás a přátele.
4. Kdybys měla mluvit jen jedním jazykem, a nebyla by to čeština, který by to byl?
Angličtina, domluvila bych se všude, navíc se mi tne jazyk i tak strašně líbí ráda s ním mluvím, seriály sleduji jedině anglicky pokud nejsou zrovna v televizi a mám z ní lepší známky jak z češtiny :D
5. Tvůj nejoblíbenější člověk na světě?
Přítel i když mě někdy nehorázně štve :D Tak nakonec se sním mám stejně nejlíp, postavila jsem se s ním na vlastní nohy, zjistila, že umím celkem dobře vařit a nakonec jsem konečně začala něco dělat u mamky se mi nechtělo, protože jsem věděla, že to stejně nakonec udělá za mne... jsem línej člověk no :D
6. Jakou otázku bys už nikdy nechtěla slyšet?
Jeeej tak to vůbec netuším :D Asi od babičky sundáš to už konečně z toho nosu? ne nesundám, mně se to prostě líbí, je to můj styl a až budu chtít tak třeba možná jednou :)
7. Čím si chtěla být jako malá?
Zpěvačkou... no pořád takovej sen mám, ale nevím jak na tom se svým zpěvem jsem v hlavě to zní dobře na nahrávce už trochu hůř a teď nevím jestli je to poslouchatelný širokému okolí. Chtěla jsem jít jeden rok do superstar nakonec z toho vzešlo. Štve mě jen, že nevím jestli bohužel nebo bohudík :D
8. Nejoblíbenější herec?
Jééé tak to já nemám, ale když už tak jich bude víc určitě Hook z OUAT, Mark L. Young z Dextera a já fakt nevím já mám spíš oblíbený seriály, filmy než herce
9. Jaké povolání bys nikdy nedělala?
V největší nouzi, potřebovat peníze tak bych asi s těžkým srdcem udělala cokoliv, ale jinak takhle narychlo opravdunetuším asi bych nepečovala o důchodce :D
10. Dům nebo byt?
Dům určitě dům kdybych měla na výběr tak proč byt kde je plno lidí okolo, nesoukromí, schody nahoru když nejede výtah :D
11. Latté nebo espresso?
Kávu nepiju takže čaj :D
12. Kam bys nikdy nešla nenalíčená?
Asi nooo nevím nedělá miproblém jít nenalíčená, ale asi na focení. Na fotce bych asi nechtěla maximálně nude líčení, ale uplně bez to ne :D
13. Necháváš si lžičku v hrnečku?
Jak kdy. TeĎ ju tam zrovna mám :D
14. Oblíbené jídlo?
Pizza, špagety, hranolky to je moje trojka ve které se nemůžu rozhodnout ano je to klasika, ale mně to prostě chutná :D I když už jsem dlouho ani jedno jídlo neměla, protože se snažím jíst zdravěji což ani jedno z jídel bohužel není :D Takže za poslední dny asi dušená mrkev s brambory :D
15. Jakou máš barvu zubního katáčku?
žlutou :D protože to byl jediný v albertu, kterej jsem našla měkkej a nestál majlant.
16. Jak reaguješ, když venku prší?
Když mám jít ven tak špatně, ale zase mám krásnej deštník :D Ale jinak doma jsem ráda že se pročistí vzduch.
17. Jak reaguješ, když venku svítí sluníčko?
Pozitivně :D pokud teda svítí příjemně a ne takový ty dusna a pařáky :/
18. Víno nebo pivo?
Ani jedno z vína mi je zle to jedině se spritem a kofolou a pivo mi nechutná :D
19. Barva vlasů, kterou by sis nikdy nenechala udělat?
Já jsem pro všechno :D Takže taková barva asi neexistuje.
20. Kdybys nedělala blog, kam bys věnovala svůj volný čas?
World of Warcraft :D Jsem na tom závislá už to není jak dřív kdy jsem nad tím proseděla dny, ale pořád nad tím strávím času hodně :D :/
21. Kolik hodin denně spíš?
Jak kdy někdy 4 někdy 8 a zvládnu i 12 :D záleží na situaci a unavenosti.
22. Byla mezi těmito otázkami nějaká, kterou ti nikdy nikdo nepoložil?
Určitě :D

Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi