pondělí 6. října 2014

Avon - makeup setting spray


Znáte to? Perfektně se ráno nalíčíte, máte dlouhý den a chcete, aby vydrželo i vaše líčení. I já to znám, proto jsem si koupila od Avonu tento fixační sprej na makeup a je skvělý. Po aplikaci mi makeup vážně vydržel až do noci, avšak v tomhle počasí je to takové nepřesné a právem dostane nálepku perfektního výrobku až v létě.(Bohužel mi spadl do kyble s vodou na zem a už jsem ho radšji nepoužívala a zatím nepořídila nový) I tak ale hlavně stíny perfektně drží a ani se nehnou což by se i v normálním chladném počasí pohli. Dám vám ještě vědět jak výrobek dopadne až bude pořádně svítit sluníčko, ale zatím i tak doporučuji pořídit. Nedávám žádné +,- zatím jsem mínus nenašla.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi