středa 22. října 2014

Young Blue Makeup

Potom co jsem úspěšně po měsíci nervů udělala maturitu jsem slíbila sestře, že ji namaluju a vyfotím...no trochu jsem jí to navrhla já a ona se toho chytla. Chtěla jsem si vyzkoušet namalovat někoho jiného než sebe a možná mi to jde i líp nebo spíš se mi zdá, že prostě nejsem typ, které sluší cokoliv :/ Chtěla jsem jí udělat napřed fialové stíny, ale zapoměla jsem si velkou paletku a tak jsem využila malinkou od Giovi a udělala modré líčení což je možná dobře, protože jí ta modrá strašně sluší. No každopádně i tu fialovou na ní někdy vyzkouším :) Napřed jsem celé pohyblivé víčko vykresila světle modrou, poté jsem vnější část víčka zvyraznila nebeskou modrou. Nakonec jsem štětcem na obočí udělala tmavě modrou linku a zvýraznila bílou vnitřní koutky.




Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi