neděle 5. října 2014

Chelsea Annie

Ahoj přezdívám se Chelsea Annie (dříve Mitchell,) je mi 21 let a líčení se věnuji dá se říct od 11 let kdy jsem se poprvé namalovala a od té doby jsem se učila, různě experimentovala a snažila se zlepšovat. Líčení je pro mne druh zábavy. Teď už na to nemám tolik času, ale dřív když jsem se nudila tak jsem se začala malovat, ale ano občas i teď to dělám, ale většinou se maluji jen když mám ráno čas a jdu pryč, jinak když jsem doma chodím odmalovaná. Baví mě i sledovat různé jiné tutoriály na youtube a beauty blogery, proto jsem založila i rubriky Inspirace Odjinud, kde vám představým jak určitě hodně známé youtubery tak i třeba pro vás nové... já sama asi videa natáčet nebudu možná časem na to jsem trochu stydlivá :D a taky časově vytížená... :/ 

1 komentář :

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi