neděle 5. října 2014

Inspirace od Vereny

Od Vereny jsem se ale vlastně inspirovala pouze linkama zbytek jsem si dodělala podle sebe :)
1) Samozřejmě napřed dáme bázi pod oční stíny
2) Přes víčko kde budu vykreslovat stíny jsem si pro výraznost nanesla bílou tužku
3) Do vnitřního koutku oka jsem si nanesla třpitivý růžový stín
4) Zbytek víčka jsem vykreslila třpitivým zeleným stínem a barvy do sebe jemně vystínovala
5) Na spodní linku jsem zvolila nenápadně modrý stín, který propojoval oko s mými modrými nehty
6) Poté jsem vykreslila tlustší linku, zde jak bylo zmíněno jsem se inspirovala Verenou, avšak styl kresby linky jsem přizpůsobila svému oku.
7) Poté jsem si nařasila řasy řasenkou a nalepila umělé řasy


Použité produkty:
Linky i štěteček od Essence
Umělé řasy od vietnamců
Stíny Giovi (netuším přesně jaká, byla mi darována)
modrý stín ze základní 120 eyeshadow paletky
Báze I♥Stage
Bílá tužka Midie

Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Chelsea Annie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi